Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Электронны зварот

Парадак накіравання электронных зваротаў

 

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей - грамадзян), і юрыдычных асоб у Аддзел па адукаці Лезненскага райвыканкама (далей - аддзел па адукацыі) накіроўваюцца і разгладваюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Адказным за прыняцце і рэгістрацыю электронных зваротаў, якія паступілі ў аддзел па адукацыі з'яўляецца начальнік аддзела па адукацыі Круцікава А.В., тэлефон +375 2138 5 68 37.

Электронныя звароты, якія паступілі ў аддзел па адукацыі Лёзненскага райвыканкама падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

Электронныя звароты павінны адпавядаць наступным патрабаванням:

- выкладацца на беларускай або рускай мове;

- звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

- найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

- выклад сутнасці звароту;

- адрас электроннай пошты заяўніка.

- звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:

- найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;

- поўная назва юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;

- выклад сутнасці звароту;

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;

- адрас электроннай пошты заяўніка.

Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаючых гэтую інфармацыю дакументаў.

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Да электроннага звароту могуць быць прымацаваныя дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце).

Пры гэтым такія дакументы і (або) звесткі неабходна прадстаўляць у форме файлаў у фарматах з'яўляюцца Portable Document Format/A (PDF/A), Office Open XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (ТХТ), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), joint photograph Experts Group (Jpeg), joint photograph Group (JPG).

Зварот можа быць пакінута без разгляду па сутнасці, калі:

- звароты не адпавядаюць вышэйпаказаным патрабаванням;

- звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

- звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў Кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуюцца) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;

- прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

- заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў Кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;

- з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці.

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Абскарджанне адказаў на звароты

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынята новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, якая не мае вышэйстаячай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

ВЫШЭЙСТАЯЧЫ ОРГАН:
ЛЁЗНЕНСКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
211220, Віцебская вобл., г. п. Лёзна, вул. Леніна, 79/2,
e-mail: info@lioznorik.by (акрамя электронных зваротаў)

У выпадку, калі паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, упаўнаважанай ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

Палі электроннай формы напрамкі звароту, пазначаныя, абавязковыя для запаўнення.

Раздзелы сайта